کلاچ اتوماتیک پراید

کلاچ اتوماتیک پراید یکی از بهترین اختراعاتی است که استفاده از آن علاوه بر اینکه مزایای بسیاری را برای افراد به همراه خواهد داشت، نیاز به صرف هزینه های بالایی نیز ندارد و همین امر منجر شده تا روز به روز تمایل افراد برای تبدیل کلاج خودرو افزایش یابد.

توجه نمایید که کمو اولین مجموعه ایست که کلاچ اتوماتیک غیربرقی را طراحی و روانه بازار کرد و در طی سال های اخیر شاهد افزایش رضایت متقاضیان با استفاده از کلاج اتوماتیک پراید هستیم. دور از انتظار نیست که در سال های آینده نیز اغلب ماشین های دنده ای یا دستی تبدیل به اتومات شوند.

در ادامه این مقاله با نکات و اهمیت نصب کلاچ اتوماتیک پراید بهتر و بیشتر آشنا می شوید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی از طریق شماره های 02144539613 و09128031657 اقدام نمایید.

کلاچ-اتوماتیک-پراید

کلاچ اتوماتیک پراید چیست؟

افرادی که مالک خودروی پراید هستند و یا خودروی دنده ای دارند، به خوبی نسبت به معایب کلاچ ساده آن آگاه هستند. در مواقعی که ترافیک خیابان ها زیاد است، گرفتن نیم کلاچ جزو کارهایی است که خیلی ها را خسته می کند به خصوص آنهایی که مدام پشت فرمان هستند، اما زمانی که کلاچ اتوماتیک بر روی پراید نصب شود، دیگر افراد شاهد چنین مشکلاتی نخواهند بود.

کلاچ اتوماتیک پراید موجب می شود تا دیگر نیازی به کلاچ گرفتن به صورت مداوم نباشد و خودرو همانند ماشین های اتومات می تواند به خوبی کار کند.

وجه تمایز کلاج اتوماتیک پراید با نمونه رایج چیست؟

این نوع کلاچ ها دیگر هیچ گونه خستگی بر جای نمی گذارند و افراد می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی ساعت ها رانندگی کنند. حتی آن هایی که پادرد شدیدی دارند یا کسانی که معلولیت جسمی دارند، با نصب کلاچ اتوماتیک پراید می توانند به خوبی از خودروی خود استفاده کنند.

با نصب کلاچ اتوماتیک پراید بسیاری از قطعات خودرو بی مصرف می مانند و حتی ممکن است حذف شوند به همین خاطر این نوع کلاج منجر به آسیب به بخش ها و قطعات مختلف نمی شود. بسیاری از افراد نگرانی از بابت دیسک و صفحه دارند که باید آگاه باشند این اقدام ضرری برای دیسک و صفحه ندارد.

توجه نمایید که هزینه نصب کلاژ اتوماتیک پراید بسیار مناسب است و نیازی به هیچ گونه نگرانی از بابت خرید و نصب کلاچ اتوماتیک پراید نیست.

مدت زمان نصب کلاچ اتوماتیک پراید

یکی از مهم ترین مواردی که خیلی ها به آن توجه می کنند، مدت زمان نصب کلاچ اتوماتیک پراید است. خیلی ها این تصور را دارند که خودرو باید چند روز در تعمیرگاه بماند تا نصب کلاج اتوماتیک انجام شود اما توجه نمایید که این اقدام حدودا 2 الی 3 ساعت زمان نیاز دارد و پس از آن خودرو تحویل مالک داده می شود.

قیمت کلاج اتوماتیک پراید

قیمت کلاچ اتوماتیک پراید بسیار مناسب است و می توان گفت که همین پایین بودن قیمت ها موجب شده است تا بسیاری از افراد با خیالی آسوده به سراغ نصب کلاج اتوماتیک پراید بروند.

کلاچ اتوماتیک برای پراید

اگر قصد دارید تا سیستم کلاچ اتوماتیک را تهیه نمایید، بهتر است که آگاه باشید مجموعه کمو اولین مجموعه ایست که اقدام به طراحی و تولید کلاچ اتوماتیک پراید نموده است به همین خاطر می توانید با مراجعه به این مجموعه بهترین خدمات را برای نصب کلاچ اتوماتیک پراید دریافت نمایید.

کادر مجرب و حرفه ای مجموعه کمو همراه شما هستند تا بتوانید با نصب کلاچ اتوماتیک، از کلاچ های قدیمی و خسته کننده رها شوید. برای دریافت مشاوره تلفنی و انجام خدمات، می توانید همین حالا از طریق شماره های 02144539613 و 09128031657 اقدام نمایید تا بهترین مشاوران و کارشناسان راهنمای شما برای دریافت بهترین خدمات باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

keyboard_arrow_up